Välkommen till min nya blogg & lite mer..

Ja, välkommen dårå!
Den gammla bloggen kommer självklart vara kvar men jag kommer inte att uppdatera något mer där.
Från och med idag gäller denna , gott folk! Nu kan ni anteckna det här eller göra vad ni vill, vad det nu är?
Okejdå...
Idag har jag jobbat med min pappa, det är alltid lika roligt som vanligt. Vi pratade om allt möjligt, tex när vi var små så lipade vi alltid när han skulle tvätta bilen i biltvättar för att vi var skit rädda. Nu tycker man nästan att det är lite underhållande.
Och alltid när vi var hos mormor och vi skulle hem, så bråkade vi ofta i bilen jag och mina syskon. Då sa mamma och pappa att vi åker genom drakskogen (en vanlig skog). Man skulle passa sig och vara snälla för annas kommer det drakar fram efter bilen. Vi blev ju alltid jätte rädda och satt tysta hela vägen hem. Det där minns jag jätte väl, haha.

Jaha, och nu ska jag plugga lite, det måste jag göra!
Uppdaterar ikväll! Pusse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0