8 januari -09

godmorgon och/eller god förmiddag.
men för mig är det godmorgon som gäller.

vaknade för en liten stunds sen, har sovit ur dåligt. Och jag vet inte varför jag gör det.
Längtar jätte mycket tills vi flyttar.

Idag börjar skolan också, som jag har saknat (a), (sant faktist)
och innan jag ta bussen dit, så måste jag duscha,äta och fixa håret.
Betyder alltså att jag måste sättafart redan nu om jag ska hinna.

ha en toppen dag, puss.


ps, jag är iallafall glad över att det är snö ute!!!!!!!!




(klicka för att öppna bilden)

Kommentarer
Postat av: Helena

Snygging där. Peset är fint!



Du verkar intressant .



Om du har lust adda mig [email protected]

2009-02-01 @ 22:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0