11juni

godmorgon då.
ja, vi har ledigt idag och det är gött. Sitter här och äter lite choklad hjärtan och är ensam hemma, som är underbart.
Vet inte riktigt vad jag kommer att göra dag, men något blir det alltid.

Tillbaka till liseberg då, när vi kom till gbg så åkte vi paddan som var ganska tråkig ( det blåste enormt mycket ). När vi var klara med det så gick vi lite på stan jag, antonio , vanessa & alexandra. På "SHOCK" stod antonio & jag och pratade med en av personalen i en evighet när dom andra provade kläder. När vi var klara där gick vi till ett piercing ställe och snackade lite. Brevid där låg en "sex affär", som vi gick in och gick igenom allt dom hade nästan. Smakarde på en massa olika glidmedel. Sen köpte vi en choklad kondom & alexandra kuk-godisar.
Efter det gick vi och åt på en restaurang på avenyn. När vi hade käkat klart på gick vi till liseberg och hade trevligt.


                Chokladkondomen.

 
                   Kukgodis


               Jag och vanessa posar med den ur sexiga spöktanten.


           Vårt balderkort, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0