dom nomenerade är;

Sophia har nomenerat min blogg som en av dom sju bästa.
Tack raring! :)





Nu är det MIN tur att välja 7 favoriter :)

1. De nominerade kopierar bilden och lägger på sin blogg
2. Länka till personen du fick "priset" av (mig.... )
3. Nominera 7 bloggar
4. Länka till de bloggar du nominerat
5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade

-------------------------------------------------------------------------------------

Och jag nomenerar dessa sju :

Sophia

Mikaela

Stina

Tobias

Albin

Robin

Sandra







Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej han är sööt, han ser inte alls ut som en hårig gris! ;P Jag snottar bilden här :P

2008-08-28 @ 12:24:30
Postat av: Tobias

tack så mkt :D kul att jag är nominerad!

2008-08-28 @ 16:10:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visste inte ens att du läste min blogg ju :D

puss på dej!

2008-08-29 @ 14:45:50
URL: http://sophiawennersten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0