10 maj -09 - natt.

natt ja, hade tänkt att blogga lite tidigare men det blev visst annat med det.

jag & mikk var ju innan med E och hennes sambo, efter det köpte vi lite snacks och tittade på high school musical 3.
När den filmen var slut drack vi kaffe med resten av hennes familj, när det var klart gick vi en promenad till E igen, lånade hennes locktång för jag skulle styla hennes hår. Men det blev inte heller som vi tänkt oss, det kom en massa annat ivägen som bland annat att vi hjälpte till med maten. Jag gjorde det mesta, tycker jag själv. Mikkan bara skrattar - hon har druckit  lite. Det gjorde visst jag också...
Efter det såg vi på robinson, och berg flyttar in - som vi missade att se igår (samtidigt som jag lockade mikkans hår.)

Nu ska vi nog se på film, vilket jag kommer få se på själv...eftersom skiten (hon bara fiser all the time)  (nu blir hon arg på mig för att jag skriver så som jag gör.. ser det ut som jag bryr mig?)

nej nu ska jag nog lägga av att skriva, annas skämmer jag ut mig och min lilla kusin totalt.
och om jag inte slutar att skriva hinner vi aldrig se på film,och jag har nog en inslagen panna snart också.
skit ungen är stor i käften tydligen.
hon ska få smaka på andra bullar i natt.. det kan jag lova.

natti natt..

det var väldigt länge sen jag skrev så här mycket ;O

får inte heller glömma att ladda upp lite bilder från går dagen (lördagen.) -->


lördagens outfit.



Mikkans outfit, snygg snygg snygg



jag då, världens sexigaste gravida big mama 3 (kommer på bio i juli - mikkan är min producent)- hennes kommentar måste stå med.. annars "annanas" får jag sova på golvet!
mitt hår är inte fixat, orka fixa det för nässjö borna



icas största och trogna kund är MIkksn, fan till burn. burn fan *hard rock hallelulija*



nemen, ser man på vad man kan hitta för roligt i hennes dator.. hon smyg fotar det puckot..nä då hon är ingen dricka, inget pucko alls..
men jag däremot har rosa byxor!!!!!!!!
värsta snyggisen.



då får det duga för inatt, puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0