redan måndag+?

vad allt går fort nu, veckorna bara åker iväg? Jag sover väl på heltid..

inte så mycket till skola idag, simning på rosenlundsbadet.
och efter skolan så slog jag mitt cykelrekord in till pappa. På hela 10 minuter OCH upp för dom tre jobbiga uppförsbackarna (som jag och jojjo alltid går upp för med cyklarna), känner mig faktist lite stolt måste jag säga!
sen när jag var på plats hemma hos dom myste vi framför tv med en skål godis. 
det kallar vi livet..eller? Fast godis är ju inte livet, men det är alltid trevligt att umgås med papps :D


oh jag börjar bli trött nu, ska nog krypa ner i sängen och läsa nya magasinet av King.
så godnatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0