bad saturday?

Ja, jag känner mig jätte dålig. Huvudvärk som satan, yr och mår lilla. 
Jag ska nog ringa eller gå till en doktor. Det känns lite som när jag hade körtelfeber, fast körtelfeber får man bara en gång i livet. Lustigt detdär..

En sak också! Jag har alltid undrat varför gud skapade oss så att när man är runt 14-15 år ( speciellt tjejer ), så är man dum i huvudet? Jobbig och sjukt irriterande. Som sagt - fjortisar.
Just nu vill jag bara ge min lillasyster en fet smäll. Eller låsa in och släppa ut henne efter två år på en vind.
Usch, jobbigt!

oh no, min datormus cpar fast det är nya batteri i den.



En bild på mina jeans, fick bli en halv outfit idag.
Lätta kläder - röd stor huvtröja och blåa jeans. ( svarta strumpor också. haha )

Tidigare idag halvsov jag med Svea.


whatever, ha en mys kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0