kan det bli värre?

nej.. det kan nog inte bli värre. Allt går under nu när du din j*vla skit bor här igen. Du förstör bara för alla, speciellt för mig. Om andra bara kunde förstå hur dåligt jag mår bara av att se dig, jag vill aldrig se dig, jag vill aldrig besöka dig och din familj om du nånsin får någon i framtiden!! ALDRIG, JAG HATAR DIG!

Och förutom det här över så har väl skoldagen varit hyfsat bra, inte så god mat på restaurangen, tre rätter nått sånt.
På vätterstranden spelade vi kubb, jag och vanessa mot antonio & hasse. Vi vann med 4-1. Snacka om proffs!

Så har jag fått reda på att jag fick det sommarjobbet jag sökte, på radion. Att jag ska vara med och sända i någon ungdomsradio i sommar. HÄRLIGT!


Så här såg min kissemis pappapea ut idag på morgonen när jag skulle till skolan.

image2



Och här ser ni hur super het min syster är idag också!


image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0