skön kväll.

Godkväll bloggen.
Nu mår jag illa av vilket jag inte vet varför, tror jag ska krypa ner i sängen och titta på film.
Satt barn vakt för någon timma sen åt Hampus, min kusin. Vi åt jordgubbar och badade. Såg på film och spelade badminton. Innan det umgicks jag med mamma och hade det mysit. När vi var på stan köpte jag två tröjor, en piké, kate moss body, vax, en bikini och en lars winnerbäck skiva. 

Idag fick jag veta att jag kom in på per brahegymnasiet, lyckat!
Jag ska väl fira lite med mig sjväl nu^.^

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra Grynfeldt

Tack för att du gillar mina kollage :) berätta gärna om dom för andra om du vill! :P

2008-07-05 @ 12:28:27
URL: http://xfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0