göteborg or jönköping?

För ca två timmar sen ringde dom från den skolan i göteborg som jag sökt till. Dom sa att jag hade kommit in och frågade om jag ville ha platsen. Det är klart som fan att jag vill ha platsen, frågan är om jag kan ta den? Per brahe har allt jag behöver inom media, bra lärare.
Men varför ringer man nu och säger det? Vi har ju inte fixat någon lägenghet eller ingenting. Vi var ju inte beredda på att jag skulle komma in efter som jag tackade ja till per brahe.. jag får nog tacka nej, det blir bäst så!

men whatever

här är bilder från när jag och jojjo var i stan tidigare.

hon var inte glad eftersom bussen inte kom i tid. (Det var fett varmt.)


jag drack "KAFFE COOL" - jag var cool!


Kommentarer
Postat av: raamla

Grattis och är det något du vill så satsa på det :)

2008-08-26 @ 22:38:29
URL: http://raamla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0