^*^

Kristian Anttila - Smutser, har jag gått och sjungit på hela dagen. Antagligen blir det också dagens låt när man ändå är inne på de området.
 Takida är nu och sjunger på folkets park här, jag spelar nog hellre bingo lotto är att ens gå förbi och lyssna..

kvälls bilder;

min lilla änskling var här och lekte tidigare idag.





I hela mitt liv har jag väntat på livet
Jag har drömt om att ha en riktigt dröm
Jag har sökt efter sanningen och svaren
Blev mest klämd mellan Bibeln och min porr

I hela mitt liv har jag väntat på livet
Jag mest tog den roll som man mig gav
Jag fick min plats i din smutsiga fitta
Jag fuktar läpparna och kysste mig iväg

Du sa: Du vet vi väntar på ingenting
Du vet ingenting väntar på oss

Har du hört vad killen är cp
Åh Åh Åh Åh
Åh Åh Åh Åh
Totalt död
Pang
Killen är helt skev
Det är mig dom kallar ''Smutser''
Det är mig dom kallar ''Smutser''

I hela mitt liv har jag väntat på livet
Jag har längtat efter någon att längta till
Och jag var ung när jag fann Gud på ett dansgolv
En stadig puls som hackade sig in

Du sa: Du vet vi väntar på ingenting
Du vet ingenting väntar på oss

Har du hört vad killen är cp
Åh Åh Åh Åh
Åh Åh Åh Åh
Värsta störd, han
Killen är helt skev
Det är mig dom kallar ''Smutser''
Det är mig dom kallar ''Smutser''

Så har du mött något mer kittlande än mig
Här får du din tärning som gjorde dig till dig

Har du hört vad killen är cp
Åh Åh Åh Åh
Åh Åh Åh Åh
Värsta störd, han
Killen är helt skev
Jag är glad men jag kallas ''Smutser''
Det är mig dom kallar ''Smutser''
Det är mig dom kallar ''Smutser''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0